Η προτεραιότητα μας - Οι καλεσμένοι μας: Covid 19 & Policies

policies

Covid 19 & Policies

Travel Information: COVID-19

Πολιτική λειτουργίας του ξενοδοχείου σύμφωνα με τα υγειονομικά πρωτόκολλα για τον Covid 19 – Ενημέρωση προς συνεργάτες & φιλοξενουμένους (V2. Released 16/5/2021)

Αγαπητοί φίλοι,

Με απόλυτο σεβασμό στην δημόσια υγεία και σε συνάρτηση με τα υγειονομικά πρωτόκολλα λειτουργίας που εκπονηθήκαν από την Ελληνική κυβέρνηση για την αντιμετώπιση του Covid-19 αλλά και την προστασία φιλοξενουμένων και του προσωπικού του ξενοδοχείου, σας ενημερώνουμε ότι το ξενοδοχείο μας βρίσκεται σε πλήρη ταύτιση με την εφαρμογή των νέων όρων υγιεινής και λειτουργίας.

Η διατήρηση της δημοσίας υγείας είναι ευθύνη όλων μας και εμείς από την πλευρά μας σας γνωστοποιούμε όλα τα μέτρα που εφαρμόζει και έχει λάβει το ξενοδοχείο για την ασφάλεια όλων μας. 

 Η χρήση μάσκας από τους φιλοξενούμενους σε κοινόχρηστους χώρους ορίζεται ως υποχρεωτική κατά την διάρκεια οποιασδήποτε κίνησης τους στον χώρο.

Μέτρα ελαχιστοποίησης επαφών και μέτρα προστασίας ανά τμήμα

Γενικά / In General

-Αποφυγή χειραψιών μεταξύ του προσωπικού και των φιλοξενουμένων.

-Τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας σε όλα τα μέρη του ξενοδοχείου, αποφεύγοντας τον συνωστισμό.

-Ακολουθούμε τις υποδείξεις ασφαλείας του εκπαιδευμένου μας προσωπικού.

-Τηρούμε τις σημάνσεις υγιεινής και προστασίας που βρίσκονται σε εμφανή σημεία εντός του ξενοδοχείου.

-Τα παιδιά θα πρέπει πάντοτε να είναι υπό την επίβλεψη των γονέων, καθολη την διάρκεια παραμονής του στο ξενοδοχείο μας.

-Το ξενοδοχείο μας διαθέτει Medical Kit με όλα τα απαραίτητα ΜΑΠ.

– Οι ανέπαφες πληρωμές είναι στην διάθεση σας.

Ρεσεψιόν / Reception

-Αντισηπτικό για χρήση από τον πελάτη (σταθερές ή μη συσκευές) στην υποδοχή (reception desk)

-Το check out θα πραγματοποιείται στις 11 π.μ. ενώ το check in μεταφέρεται στις 15.00 μ.μ. ώστε να πραγματοποιείται ενδελεχής καθαρισμός (και απολύμανση) των δωματίων.

-Αποφυγή συνωστισμού κατά το check-in/check-out – τήρηση αποστάσεων σύμφωνα με τις ευδιάκριτες σημάνσεις δαπέδου.

-Απαγόρευση εισόδου στα δωμάτια σε μη διαμένοντες.

-Εσωτερική επικοινωνία με την ρεσεψιόν καλώντας το 0 από το τηλέφωνο του δωματίου σας.

-Εξωτερική επικοινωνία με την ρεσεψιόν καλώντας από το ατομικό σας τηλέφωνο

το +30 2761092434.

-Θερμομέτρηση κατά το check in.

-Τακτική απολύμανση των επιφανειών της υποδοχής (reception desk).  Η  ρεσεψιόν απολυμαίνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα με ειδικά απολυμαντικά.

Πολιτική Κρατήσεων & Ακυρώσεων σε συνεργασία με την ρεσεψιόν

  • Πολιτική Πληρωμών:Απαιτείται προκαταβολή του 30% του συνόλου της κράτησης τη στιγμή της κράτησης. 50% προκαταβολή του συνόλου της κράτησης 15 ημέρες πριν την άφιξη. Το υπόλοιπο ποσό θα εξοφληθεί κατά την αναχώρηση.
  • Ακυρωτική Πολιτική:Ακυρώσεις έως 7 ημέρες πριν την άφιξη. Σε περίπτωση ακύρωσης μέχρι 7 ημέρες πριν την άφιξη , η ρεσεψιόν θα σας εκδώσει ένα Κουπόνι/Voucher (πίστωσης) για το πλήρες ποσό που έχετε πληρώσει ως προκαταβολή, το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για οποιαδήποτε μελλοντική σας κράτηση.
  • Voucher / Ακυρώσεων.Το Κουπόνι/Voucher θα έχει ισχύ 18 μηνών από την ημερ/νία έκδοσης και θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε αυτούσιο είτε τμηματικά για μελλοντικές κρατήσεις. Αν το voucher δεν εξαργυρωθεί εντός 18 μηνών από την ημερ/νία έκδοσης, το πλήρες ποσό θα σας επιστραφεί με τη λήξη του.
  • Ακυρώσεις 6 ημέρες πριν την άφιξη. Σε περίπτωση ακύρωσης 6 μέρες έως 1 μέρα πριν την άφιξη, θα χρεωθεί το ποσό που έχετε προκαταβάλει ως ακυρωτικά. Σε περίπτωση μη εμφάνισης ή αναχώρησης πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία, το 100% του συνολικού κόστους της κράτησης θα χρεωθεί.

Υπηρεσία καθαρισμού δωματίων / Housekeeping

-Η αλλαγή λινών και πετσετών γίνεται ανά 3 ημέρες συμφώνα με τις συστάσεις του ΕΟΔΥ.

-Όλα τα μη βασικά στοιχεία, όπως περιοδικά, φυλλάδια, σακούλες πλυντηρίου, διακοσμητικά μαξιλάρια, κουβερλί, κ.α. αφαιρούνται.

-Πραγματοποιείται καθημερινή τακτοποίηση δωματίου και απομάκρυνση απορριμμάτων.

-Ο καθαρισμός δωματίου πραγματοποιείται με καθαριστικά αλλά και με ειδικά απολυμαντικά τα οποία εξασφαλίζουν την άμεση εξουδετέρωση μικροβίων.

Εστιατόριο /Restaurant

-Υποχρεωτική απολύμανση χεριών στην είσοδο του εστιατόριου.

-Χρονικός καταμερισμός των πελατών για την ασφαλή λειτουργία του εστιατορίου και την αποφυγή συνωστισμού, όταν κριθεί απαραίτητο .

-Τήρηση των αποστάσεων οριοθετώντας σε εσωτερικό και εξωτερικό χώρο τα τραπεζοκαθίσματα με απόσταση ασφαλείας, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

-Καθαρισμός των επιφανειών των τραπεζοκαθισμάτων γίνεται με ειδικά απολυμαντικά έπειτα από κάθε χρήση.

-Λειτουργιά πρωινού στο κεντρικό εστιατόριο 08.00 με 10.00

-Λειτουργία μεσημεριανού στο κεντρικό εστιατόριο 12.00 με 15.30

-Λειτουργία βραδινού στο κεντρικό εστιατόριο 19.00 με 22.00

-Τα τραπέζια καλύπτονται με σουπλά μιας χρήσης 

-Τα παιδιά τρώνε πάντοτε με τους γονείς.

Μπαρ Πισίνας / Pool bar

-Τήρηση των αποστάσεων οριοθετώντας σε εσωτερικό και εξωτερικό χώρο τα τραπεζοκαθίσματα .

-Καθαρισμός των επιφανειών των τραπεζοκαθισμάτων γίνεται με ειδικά απολυμαντικά έπειτα από κάθε χρήση.

-Σε περίπτωση εξυπηρέτησης self service, παρακαλούμε όπως τηρήσετε τις ευδιάκριτες σημάνσεις δαπέδου που θα βρείτε στα μπαρ.

– Λειτουργία  Μπαρ Πισίνας  10.00 με 23.00

Λειτουργία, Ξαπλώστρες & Ομπρέλες στην πισίνα /  Operation, Sunbeds & Umbrellas at the pool

-Ωράριο λειτουργίας πισίνας 10.00 με 20.00.

-Τήρηση των αποστάσεων οριοθετώντας ομπρέλες και ξαπλώστρες με απόσταση. Ελάχιστη απόσταση μεταξύ των ξαπλώστρων σε διαφορετικές ομπρέλες σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ ορίζεται το 1,5m.

-Καθαρισμός των επιφανειών των ξαπλωστρών γίνεται με ειδικά απολυμαντικά έπειτα από κάθε χρήση.

– Χλωρίωση και έλεγχος ph ανά τέσσερις ώρες ημερησίως και συμφώνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ.

Χρήση κλιματιστικού εντός του δωματίου σας / Use of the Air Condition within your room

– Το προσωπικό σας κλιματιστικό, λειτούργει εφόσον όλες οι πόρτες και τα παράθυρα του δωματίου σας είναι κλειστά και η κάρτα του δωματίου βρίσκεται εντός του ειδικού διακόπτη.

– Όλα τα ατομικά κλιματιστικά του ξενοδοχείου μας συντηρούνται και εποπτεύονται βάση των κανονισμών λειτουργίας κλιματισμού που έχει ορίσει ο ΕΟΔΥ.

Έγγραφα Πιστοποίησης / Personal Documents 

– Για την αντιμετώπιση του COVID-19, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει από τους επισκέπτες επιπλέον έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητά τους, το πρόγραμμα του ταξιδιού τους ή και άλλες σχετικές πληροφορίες υπό την οδηγία της προστασίας των προσωπικών δεδομένων (GDPR).

Διαχείριση υπόπτου κρούσματος εντος καταλύματος 

Εάν ένας επισκέπτης παρουσιάσει συμπτώματα συμβατά με την λοίμωξη του Covid-19, τότε ενεργοποιείται το σχέδιο δράσης του ξενοδοχείου για την αντιμετώπιση του και σύμφωνα πάντα με τις αυστηρές οδηγίες του ΕΟΔΥ.